Gå til innhold

Når kan jeg teste egentlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM fredag til uka, men er så spent. Når kan jeg egentlig teste. Har en vanlig CB liggende. Står at jeg kan teste inntil 3 dager før, men kan jeg gjøre det enda tidligere??? Blir jo gal av ventetiden.

Synes puppene er litt ømme i det jeg tar av BH'n. Litt kvalm og svimmel, men det er jeg egentlig til vanlig (vet ikke hva det kommer av)

Hvor tidlig kan mann egentlig få symptomer? Er ca litt over 1 uke siden EL nå.

Håper noen kloke kan hjelpe meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg vet akkurat hvordan du har det,og jeg pleier å teste alt for tidlig og da er den bare negativ..he.he

men du kan jo prøve å teste på onsdag,så får du se hva som skjer:)

Skrevet

De månedene jeg hadde badet full av tester, og testet hver dag omtrent (litt overdrevent da men:-)), skjedde det aldri. Men den måneden jeg ga F i alt som var av tester og stress, så ble det full klaff a gitt!! Lykke til uansett, vet at det er kjedelig å vente. Vi prøver å få nr 2 nå, men denne gangen skal jeg love deg at jeg ikke har gått til innkjøp av så mye som EN test!!! hihi! Klem

Skrevet

La fra meg alt som heter EL tester denn mnd. Men har 2 grav.tester liggende og de brenner i skuffen. Jeg greier jo aldri i verden å vente til onsdag. Men jeg vet jo at det er det beste.

Ønsker meg en tidsmaskin jeg...

Skrevet

Vi får heller inngå en testepakt Nemo :)

Ingen av oss får teste før TIDLIGST onsdag :)

Skrevet

Okei. Den pakten blir jeg med på. Dette er herved en avtale og den kan jeg jo ikke bryte:-)

Kanskje det demper testesuget.

Skrevet

Jepp...da er det en avtale :)

Hadde vel i grunn egentlig ikke tenkt å teste før torsdag jeg da. Skal nemlig til gyn da.

Skrevet

Okei. Egentlig er det vel best å vente til etter IKM, men kjenner jeg meg selv rett så greier jeg ikke det. Har kastet bort noen tester kan man trygt si..

Skrevet

Er vel sjelden jeg har testet FØR. Har testet på ikm-dagen og senere de gangene det har vært kluss i syklusen

Skrevet

I periodene før jeg ble gravid sist testet jeg ikke i det hele tatt. TR kom akkurat på dag 28 hver gang bortsett fra en gang og da var jeg gravid. Testet da 2 dager etter IKM. I periodene etter jeg mistet har det vært litt testemani. Blir litt påvirket av alle testerne her inne tror jeg:-)

Skrevet

Hadde du noen symptomer sist du ble gravid da? Og har du noen nå?

Skrevet

Hei. Har IKM til uken jeg også , men litt usikker på når enda. Hadde en SA tidlig i august så vet ikke helt hvordan syklusen min er enda- Hadde vel el lørdag for en ukes tid siden tror jeg.

Enig med deg Nemo at man blir litt påvirket av å være her inne. Jeg bestemte meg for en liten pause etter SAen , men se så lenge jeg klarte det he he.. Masse lykke til da, og til deg også Turbo :o)

Skrevet

Kjente ingenting sist nei, men da tenkte jeg ikke over det heller. Fikk etterhvert litt murring i korsryggen og det har jeg litt nå, men det kan jo like gjerne være av trening. Ellers er jeg kvalm da, men det tegner jeg ikke som et symptom. Er mye kvalm til vanlig.

Skrevet

Lykke til Baby 08! Skal du være med på testepakten også??? Hehe...

Noen symptomer på deg da?

Skrevet

Hei baby 08. Jeg og skulle egentlig ta en pause fra bim. Greide å holde meg borte i 2 dager. Helt sykt hvor avhengig en blir av disse sidene og alle kloke jenter. IKM samtidig vi da. Heng deg med på testepakten til meg og turbotrollet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...