Klar for en liten en =) Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 jeg er ikke helt komfortabel med å gi opp nr på visakort og slik på nett! Noen som har noen sideforslag??
Klar for en liten en =) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2007 kom igjen.. noen må jo vite det!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jeg har blandt annet bestilt vogn og handler ellers stadig på nettet. Har så klart betenkeligheter med å oppgi visakortnummert, men det er lett og se om sidene er sikret. Se etter foreksempel PayPal merke eller noe i den duren. Jeg har handla mye på nettet og aldri vært utfor noe tull med penger og kort.
Athina' Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg har handlet mange babyting på nett, og så andre ting, og har aldri hatt noen problem jeg i allefall. Men de er klart, man må vite at det er seriøse aktører man handler med.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg har handlet en god del over nettet, og det har aldri vært noe tull her i gården =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå