Gå til innhold

Jeg var utro i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det ikke er noe å være stolt av, og det er jeg ikke heller. Men vi har et veldig dårlig forhold, hvor jeg ikke blir satt pris på. jeg savner nærhet og kos. I går var jeg på fest med en venn av meg, og vi hadde sex. Det var deilig, og han var skikkelig god mot meg.

Det værste er nok at jeg ikke angrer en gang, det var bare rett der og da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet åssen det er, og har opplevd akkurat det samme som deg, med min ex, så det vil si, vi er ikke sammen lengere. Kunne jo ikke falt meg inn og gjort dette mot min nåværende mann, fordi vi har det godt sammen =)

Hvorfor går du ikke ut av forholdet ?

Skrevet

Det er litt vanskelig å forklare, er vel ikke helt 100% at jeg vil bli heller, men har jo et ønske om at ting skal forandre seg. Alikevel går jeg å drømmer om andre menn, vil så gjerne være singel en periode... Skjønner?

HI

Skrevet

Håper du kommer til å oppleve samme smerte og svik som det samboeren din snart kommer til å gjøre!

Skrevet

Et dårlig forhold er ingen unnskyldning for utroskap,er man i et forhold så er man i et forhold.

Men om det er dårlig er blir det kanskje ikke så stort svik og smerte for den andre part. Det som jeg syntes er det verste her, er at HI håper forholdet vil bedre seg, snakk om dobbelmoral, her er det ei som vil han i pose og sekk.Skremmende hvor lett visse tar på utroskap!!!!!!

Skrevet

Ingen unnskyldning er god nok for å være utro! Synes du bør ta konsekvensene av det du har gjort. Respekter din samboer så pass at du avslutter forholdet! Dersom du ikke har det bra med ham, og du behandler ham på dene måten fortjener han noe bedre! Det er lavmål å være utro! Håper den dårlige samvittigheten tar deg snart.

Skrevet

Helt enig med deg uuups:), ingen unnskyldning!

Vær heller tøff nok til å avslutte forholdet istedet for å såre typen din!!

• 5 uker senere...
Skrevet

avslutte hvilket forhold,med typen eller vennen?jeg har verdens beste mann og kunne ikke tenkt meg annen far til mine barn.vi har sex med andre og det funker for oss!

Skrevet

nesten "alle" er utro, du er ikke noe dårligere menneske av den grunn. De som dømmer deg har kanskje vært eller kommer kanskje til å være utro selv (statistikk sett). "Ikke noe å være stolt av" skriver du jo selv, men det var sikkert godt for deg å få det ut...!

Du må selv ta valget ang. om du vil fortelle det, men vil du fortsette forholdet bør du tie. Hvis ikke vil dette dukke opp mellom dere ved enhver (sjalu)anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...