Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Stakkar pia mi, hun har slitt med vondt i heile helga. sitter med 2 fingre inni munnen heile tia, og mens hun gjlr det renner slagget i strie strømmer... Stakkar. Formen er relativt laber, veldig sårbar, og hadde jeg fptt en femtiøring for hver tåre felt denne helga hadde jeg vert miliardær , heilt sikkert. Hun vil helst bare sitte i sofaen å høre musikk. Dårlig med spising også. Men ingen feber eller noe slikt. Men det virker som om hun iallefall i perioder har veldig vondt. 1 hjørnetann er kommet igjennom, mens en annen står og presser på like oppunder tannkjøttet, Jeg har veldig lyst å gi henne en pinex stikkpille 250 mg.........mot smertene..... Er det ok?
Slank bakfra :) Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 ...har et litt brutalt råd til deg. Kjenner du tannspissen, så GNI hardt med fingeren til tanna har gjennomslag. Gjorde det med flere av tennene til tøtta mi, under mottoet; Bedre at mor og barn har vondt i fem minutter, enn at ungen har vondt i timesvis. Rådet fungerer desverre kun hvis det er like før gjennomslag. Og et bittelite gjennomslag kan ta timesvis eller dagesvis, så fingergniding er langt bedre hjelp enn stikkpillere......
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 ja, jeg ville gitt henne pinex.. tanker alltid slik at om jeg ville tatt det selv, så får gutten min også! vi hadde helt klart tatt smertestillende om vi kun ble sittende i sofaen en dag pga smerter/ubehag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå