Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Skal kjøpe et sete til svigerfar, for han skal være behjelpelig med å hente snuppa i bhg inni mellom. Har hørt de har noen på Coop Obs. Noen som har noe erfaring med de? Er de ok? Hva koster de?
roxanne Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Du kan få kjøpt et kjempefint sete av meg HTS 6 mnd til 2-3 år. Kun brukt av 1 barn. 500 kr :-)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 De har også helt greie seter på mekk.
frøken blå Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Skal selge et jeg. Et maxi cosi som pappa har hatt i bilen sin. Tenkte 200 kroner for det. Ikke vært med i kollisjon eller noe sånt! Du kan jo få bilder på mail? [email protected]
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Dere to som skal selge, hvor sånn ca bor dere henn? Vi bor på Romerike. Veldig interessert i å kjøpe, men det er sikkert dyrt å sende i posten..?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 IKKE kjøp på mekk eller på obs, vær så snill... Drittseter, sitter ikke fast i bilen for to øre... Da hadde jeg heller kjøpt et av disse brukte setene...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 Ok. Har sendt deg en mail, Tingeling!
frøken blå Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Prøvde å svare, men røyk ut hehe.... Men det jeg skulle si var at jeg har ikke fått noe mail av deg Bor i stavanger, men solgte nettopp et stort bilsete m/base til tromsø, og det var ikke SÅ dyrt.... Husker ikke nøyaktig pris. Grunnen til at jeg selger setet så billig er at det er litt falmet i svart-fargen. Det har fungert kjempebra slik mamma&pappa har brukt det. Hentet barna i barnehagen, hatt dem med på kjøretur o.l. Det er jo et maxi cosi, så ikke noe billig europris-sete. =)
frøken blå Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Har fremdeles ikke fått noe mail av deg =) (sikker på at du har skrevet alt riktig i adressen??) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå