Goomba84 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hei. Skulle egentlig sendt den en PM, men tror boksen din er full :-/ Så du fikk besøk i dag, jeg fikk mitt besøk på Fredag jeg:-( Var og tok test hos lege på Torsdag, vet du hva hun sa??? Hun tror det er noe feil med mannen, så hun ba meg BYTTE PARTNER hvis jeg ville bli gravid noen gang. Så forlangte hun sædprøve fra han for da kunne hun kanskje hjelpe han med sæden osv. Jeg blånektet, han har jo en niåring fra før, og jeg tror ikke han har noen større probl nå... Jeg er der at skal jeg ha barn, så skal jeg ha det NATURLIG.Helst uten innblanding fra noen andre enn meg og sambo. Og jeg ser ikke hensikten med å adoptere barn, da jeg vil føle at det barnet vokser inne i meg, jeg vil føle morskjærlighet allerede når det ligger der inne. Kanskje er jeg stygg mot folk som adopterer nå, men dette er mitt syn på min kropp og mine følelser osv.. Hm...dette ble et rent syteinnlegg til deg, Tryne, sorry for det. Men nå er det like før jeg blir skikkelig sint på denne kroppen. Som det attpåtil IKKE er noe feil med og som ikke kan klare å bli gravid en gang....ÅHHH! Sorry meg, måtte bare få dette ut...*rødme*
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Heisann, nå har jeg sletta innlegg i postkassen min:) Synes hun legen din ikke høres særlig smart ut, hun kan ikke si noe sånnt. men kan jeg spør hvorfor du ikke vil at mannen din skal ta en sædprøve?? Er greit å vite hvor feilen ligger, så kan du ta vurderingen etterpå om det er noe dere vil gjøre av prosedyrer. Jeg sjønner at du er kjempe lei, tørr og sliten. Jeg håper at det ordner seg for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå