Gå til innhold

JIPPI!!! Da har hun skjønt det:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært ute nå å trillet,putta smokken i munnen på min kjære datter(som jeg alltid gjør)og hun sutta på den,har strevd lenge nå med at hun skulle ta poenget,å endelig:) Begynte å gi henne smukken da hun var 1 uke og nå er hun 14 uker,så det har tatt sin tid,det er bare å ikke gi seg:) Er så glad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var veldig oppløftende å høre at det gikk til slutt! Da vet jeg at jeg ikke skal gi meg. Min lille tulle på 1 mnd vil ikke ha sutten, brekker seg innimellom og trives sikkert bedre med å bruke puppen min som sutt. Noe jeg selvsagt begynner å syntes er slitsomt.. Har prøvd alle de typer som er på markedet tror jeg:) Men uten hell. Nå vet jeg at tålmodighet lønner seg. Så takk for det

Skrevet

ja tålmodigheten vinner:) jeg hadde bestemt meg for at ikke skulle gi meg,har jo mange forskjellige sorter liggende,så jeg skulle finne en hun likte,men hun brekte seg også for hver gang..I det siste har jeg puttet den inni munnen når hun har vært blid,så har jeg pratet med henne og bare gjort slik at hun ikke føler ubehag med å ha den der,bare at hun kjenner der er noe annet enn pupp:) Så til slutt gikk det som det skulle:)

Lykke til,og hold ut:) Det er det viktigste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...