Gå til innhold

Jeg vil ha is og kaker!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal snart! Jeg vil ha blaabaermuffins og vaniljeis og sjokoladekake uten sjokolade paa toppen (for det har jeg aldri likt, liker bare bunnen liksom) NU!!

 

Oaaaaaeeeeeeehhhh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:) da får du sette igang med bakingen:) Jeg hadde også lyst på sjokoladekake en dag.. men bare røra.. uten å steke den:) Mmm.. det var bra godt!

Skrevet

driver å lager sjokolade muffins nå jeg:=) nam nam... og små smaker litt på røra:) hehe...

Skrevet

Hehe:) Som jeg skrev lengere nede på sia her så lagde mannen min boller med melis til meg i dag for det måtte jeg ha! Så nå er jeg faktisk litt kvalm.. tror jeg dytta i meg fem store:)

Skrevet

Du kunne spart noen til meg!!!

Skrevet

Vi har mange igjen enda:) Bare å komme det:) Hehe

Skrevet

Ser på profilen din at du bor i Spania så det blir vell litt langt å reise for noen boller:) Jeg kan sende noen over.. men kan ikke garantere at de er ferske:) Hehe! Elsker forresten Spania:) Har studert spansk og synes det er et kjempefint språk og land!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Da må du komme hit...har masse sjokoladekakebunn som må spises!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...