Patetica fåkksi Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg blir gal snart! Jeg vil ha blaabaermuffins og vaniljeis og sjokoladekake uten sjokolade paa toppen (for det har jeg aldri likt, liker bare bunnen liksom) NU!! Oaaaaaeeeeeeehhhh.
Little P & D Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hehe:) da får du sette igang med bakingen:) Jeg hadde også lyst på sjokoladekake en dag.. men bare røra.. uten å steke den:) Mmm.. det var bra godt!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 driver å lager sjokolade muffins nå jeg:=) nam nam... og små smaker litt på røra:) hehe...
Little P & D Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Hehe:) Som jeg skrev lengere nede på sia her så lagde mannen min boller med melis til meg i dag for det måtte jeg ha! Så nå er jeg faktisk litt kvalm.. tror jeg dytta i meg fem store:)
Patetica fåkksi Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Du kunne spart noen til meg!!!
Little P & D Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Vi har mange igjen enda:) Bare å komme det:) Hehe
Little P & D Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Ser på profilen din at du bor i Spania så det blir vell litt langt å reise for noen boller:) Jeg kan sende noen over.. men kan ikke garantere at de er ferske:) Hehe! Elsker forresten Spania:) Har studert spansk og synes det er et kjempefint språk og land!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Da må du komme hit...har masse sjokoladekakebunn som må spises!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå