Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Går det i det hele tatt ann å bli gravid når man har mensen? Jeg er veldig fruktbar, hehe, og hadde sex uten kondom i går. Hvor mange dager går det evt før jeg mister sjangsen til angrepille? Takk hvis noen vet.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 tror grensen for angre pille er 78 timer etter samleie. om da kuren skal vere påbegynt eller endt, husker jeg ikke. det er vel to piller som skal takes med 12 timers mellomrom (er mange år siden jeg tok angrepille sist, så kan jo vere annerledes nå...) vel, det gååååååår vel an å bli gravid om du kjører brannbil (hehe) men det må jo da vere at syklusen din tuller seg, og du plutselig skulle fått eggløsning i de nermeste dagene (tror sædcellene kan overleve i tre døgn eller noe sånnt) da skulle du i såfall (om du ikke ble gravid, men likevel hadde el så tett oppi mensturasjonen) fått ny mensen bare 14 dager etter den forige startet.... pjuh! lange setninger her... men om du forstår? så, teoretisk mulig, ikke alltid syklusene er i gjenge, men sjansen er sikkert ikke så stor vil jeg tro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå