ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Noen dager da det har gått 2 timer etter at lille har diet.. så kjenner jeg det brenner over brysta.. og stikker godt i brystvorta.. dette skjer også da hun akkurat starter å die... hva er dette.. jeg føler meg som en innstilt klokke og kroppen sier i fra at melka er ferdig.. i dag stod melkespruten igjennom genseren da det skjedde.. hihi.. Noen som har opplevd det samme? jeg har no ammet i snart 1 mnd
Fia tobarnsmor Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jepp- jeg har ammet i 3 mnd nå, og har det på samme måten. Når jeg kjenner det sprenger, da våkner gutten og skal ha mat:-) Som ei klokke, både puppa og gutten:-)
Tessa-81 Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Artig å lese. Jeg er ny i gamet her og har kun ammet noen dager, men den stikkingen kjenner jeg veldig godt. Jeg må vekke gutten min da for å få ham til å ta pupp, han våkner ikke av seg selv. Håper han også blir mer "klokkeinnstilt" :-) slik at han våkner av at han skal ha pupp, at jeg ikke trenger vekke ham for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå