ツWonderfull Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Bor dere i Longyearbyen eller.....?
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 det har jeg lurt på også.. her i byen har det ikke kommet i butikkene enda engang...
livetimammasmage Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 jo, fordi her var det 2 grader en morgen da litja skulle legge seg ut!!! 2 grader!!!!!!!!!!!
Mrs. X Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 He he ikke helt i Longyear byen nei. Og det er jo blitt september da..he he, men snøen kommer nok ikke ennå. Jeg liker å sitte å titte på nettet, men kommer ikke til å kjøpe ennå. Men det er jo så mye å velge mellom da og greit å høre andres erfaringer syns jeg. I går prøvde vi høst og vinterdress og alt er for lite, derfor begynte jeg å tenke på dette nå.
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 det har det da vært her også.. men jeg synes det er litt drastisk å begynne med vinterdress fordet da... har faktisk ikke begynt med strømpebukse på ungene heller jeg... mend et er nok ikke lenge for da..
Sånn kan det gå Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Mange andre steder enn i Longyearbyen er det temperaturer rundt null og faktisk snøfall allerede. Fikk bl.a for en stund siden noen bilder fra ei jeg kjenner som bor et sted på Østlandet som viste årets første snø i hagen hennes...
Sebra Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Jo for det blir fort utplukka. Har ikke kjøpt ennå.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Jeg kjøpte vinterdress til tulla i vår =0) halv pris fargen og merket jeg ville ha så det var perfekt =0)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Det var 1 grad i Oslo torsdags morgen... kaaaaldt
WickedBaby Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Her jeg bor MÅ man være tidlig ute. Ellers blir man fri! I fjord fikk jeg ikke tak i vinterdress til guttungen... Heldig vis så fikk jeg en dress tilsendt fra en av tantene mine.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 For å være sikker på å få tak i riktig størrelse. Betyr ikke at den blir brukt ennå selv om en kjøper.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Det er faktisk ikke så dumt som det høres ut - når det virkelig blir kaldt er det ikke alltid dresser i rett størrelse å finne :-O
Gjest Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Både for å få størrelsen, og for å strekke innkjøpene litt utover. Blir mykje om det skal kjøpes 2 dresser, 2 vinterjakker/ skibukser, 2 par cherroxer, 2 par vintersko +++ på ei lønning.... I alle fall med mi lønn.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Vi har kjøpt fordi vi vil ha reima tec vinterdress. Og vet det blir veldig fort utsolgt:) Derfor sikrer vi oss en så tidlig;)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 Godt med alt som er unnagjort:) Benyttet sjansen da den dukka opp og kjøpte reimadress til Cornelia. Må kjøre endel mil for å få tak i de her jeg bor
Eliise Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 Herre gud for et innlegg!! Ta en titt på VÆRMELDINGA foreksempel???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå