snartmammapåny Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hvordan behandler du ansiktet ditt? Vask? Type produkt? Hva bruker du av sminke? merke? Bruker du noe annet til kvardags og fest? Selv vasker jeg med vann, smører på ansiktskrem fra bareminerals eller aco. Bruker i.d foundation og litt consealer der det trengs. Bruker stort sett brun øyenskygge, men kan variere med blå innimellom. På med mascara (dior show) så er jeg klar til å starte dagen. Om jeg skal på fest så bruker jeg den samme sminken, bare med litt mer øyenskygge og et ekstra lag med mascara. På kvelden vasker jeg sminken av med vann og smører på aco ansiktskrem. Hva gjør du? Tenkte å suge til meg noen gode tips;) Og bare kom med anbefalinger om du bruker et produkt du bare synst er helt fantastisk;)
ツWonderfull Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 ikke så nøye egentlig på vask og krem, men må ha clarrins sin fundatipn og lancome sin sminke:)
EnJente_m_EnJente Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Dermalogica hudvask, tonic, ansiktskrem og øyekrem ! Hver morgen og kveld. Ellers så bruker jeg foundation fra estee lauder, den matte typen i mousse. Over der bruker jeg et solpudder fra MAC. Sminke varierer, øyenskygger fra dior/guerlain/estee lauder og chanel, mascara Lancome Hypnose. Rouge fra Dior. Til fest gjør jeg som du, legger på ekstra bare. Feks mye mørkt rundt øynene og kanskje eyeliner.
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 vasker med van og såpe. bruker nå en revitalift-krem. bare mascara til hverdags. bruker øyenskygge og lip gloss også til fest.. er ikke så fancy jeg..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg vasker morgen og kveld med såpefri ansiktsvask. Smører in en oljefri krem (+ pore minimizer på morgenen). Sminke er: lilla eyeliner under øyet. Dekkstift og evt oljefritt pudder fra cliniuiqe om det trengs. Er ellers fan av lebepomade, men skal helst virke bra fremfor å se fancy ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå