Gå til innhold

Hemorider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg mistenker at jeg kan ha fått hemorider. Har ikke noe vondt, men det er liksom litt hovent, og det klør litt. Synes dette er skikkelig ekkelt, og har ikke sørlig lyst til å få det undersøkt av lege. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

me 2.. huff.. jeg gremmes over det!! :( ingen vet om det, og ingen skal få vite om det heller, uten om jm som helt sikkert kommer til å se det under fødselen.. æsj, det er ekkelt!! men de fleste presser vel på seg en hemoride når de presser ut ungen vel, så jm har nok sett noen oppigjennom.. men, fy flate noe så grusomt!!

Skrevet

veldig vanlig i svangerskap! presset mot underliv og endetarm er større, fordøyelsen tregere, og ofte hardere...

bruk scheriproct - reseptfritt fra apotek. går fint. forsvinner/skrumper fort, og ikke minst så stiller det smerter/ubehag.

best å ta det med en gang. kjenner ei som måtte operere "tennisballer" (som hun selv sa), etter fødsel. Det er en ganske ekkel operasjon, som fører med seg endel pes og smerte i etterkant...

Skrevet

Takk for tips! Vet du hvor lenge det må behandles før det blir bedre? Har kjøpt en salve, og der står det at den skal brukes to ganger daglig i en måned. Det er jo kjempelenge :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...