kattepus Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hadde IKM onsdag, tok en test, men den var negativ. Tok en ny test på torsdag, denne var også negativ. Har vært på reise i helga, følte meg litt "rar", men tenkte at tanta nok dukker opp i helgen. det gjorde den ikke....tok en ny test da jeg kom hjem, CB, og den var veeeldig positiv!! Herregud, dette gikk ganske fort likevel!! 3 pp og nå er jeg gravid! Billigtestene funket altså ikke, de viste negativt - mens Clearblue viste positivt! Masse babystøv til alle dere andre''''''''''''''''''''''''''''''''
Cillia Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Gratulerer!!!!!! Lykke til med den voksende magen og bebis:) Hadde du noen symptomer?
Klar for en liten en =) Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Gratulerer så kjempe masse!!! Suger til meg all babystøv jeg kan få tak i! <3
Lillegull og spiren Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utroooolig heldig du er,og etter så kort tid:) kos deg masse med den lille spiren:) klem
Leieboer funnet! Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Gratulerer og lykke til! Suger til meg masse babystøv!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Gratulerer sååååååå mye med spiren:-))
ambumamma Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 gratulerer så masse!!!! må si det er litt moro og se du fikk neg. billigetester selv på ikm dagen. fikk jeg og, og idag bare en skikkelig svak. men føler meg såååå gravid. da er det kanskje håp likevel:-) Men igjen gratulerer og masse lykke til videre:-)
snart-en-liten-spire? Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Gratulerer så utrolig mye!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå