Kirsebæra Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg trenger litt hjelp.... Ikke jeg som skal være forlover da, men naboen min, men hun har ikke internett(selvfølgelig kan hun lete andre plasser etter info, men jeg ville hjelpe) uansett....hun som skal gifte seg har vært gift en gang før og da var det mye hoy og stå hei....midt i byen og solgte kondomer og så ned på hurtigrute kaia å solgte boller.... og utkledd som gud hva det nå var.... Uansett....Forlover vil lage litt ståhei denne gangen, men også noe koselig....vi har vært inne på tanken på en spa behandling av føtter og skuldre/nakke for så å gjøre noe annet...Men hva? Tar i mot alle tips med takk=)
kariuss Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 dere kan kjøre go cart, det er gøy for jenter også , vi gjorde det i utdrikkningslaget til ei venninne. Hun kan fange mann folk med lasso uten for et kjøpesenter, eller en matvare butikk på en lørdag er vel no nettsider om slike ting, kan jo søke på det så kommer d nok opp noe =) lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå