Gå til innhold

Hvor mye koster ett stellebord sånn ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvor mye jeg bør regne m å bruke på det. Og er det mye billigere i Sverige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei : )

Dette varierer veldig. Kommer an på hva du skal ha. Til min første datter kjøpte jeg kun sånn matte for å ha oppå vaskemaskinen, bade vårt var kjøtt lite. Så flyttet vi, men badet er neste mindre her, så jeg kjøpte en sånn på Ikea for å henge på veggen. Den kostet rundt 900,-. Den er ikke så pen å se på, men den virker til sitt bruk. Du får stellebord fra rundt 1000,- og oppover, kommer litt an på hva du kjøper og om det er nytt eller brukt : ) Mye fint som ligger ute på finn.no også : )

Lykke til med innkjøpet og svangerskapet videre : )

Skrevet

Jeg har kjøpt veldig fint kommode-stellebord med badekar inne.Kjøpt brukt på finn.no.Betalte 500kr.

Skrevet

Vi har kjøpt nytt.. Brio stellebord til 1500,- Kjøpte dette på babyshoppen..

Skrevet

Det stellebordet jeg skal kjøpe koster litt over 1000 kr iværtfall:) Men det varierer mye.

Skrevet

Kjøpte et sånt som du setter som et stativ på badekaret - Timminy, heter det. Det har babybadekar, og stellebord oppå som man vipper opp mens man bader barnet i plastbaljen. Har også "lommer" eller "hyller" til kremer, salver og bleier. Kostet 799 nytt.

Skrevet

Det varierer jo ekstremt mye. Ikea har f.eks et stellebrd til kr 189,-, og så find det jo de stelle-kommodene som kan koste flere tusen. Kommer an på hva slags type du vil ha,om du vil ha med balje, i plastikk, i tre, med skuffer, med hyller, festet til vegg eller stående på gulvet. Selv kjøpte jeg et fint Monica-stellebord fra Barnas hus som var på tilbud til halv pris. Betalte da 750 kr for det(ordinær pris 1500), og den er av tre, uten balje, og med to hyller under.

Vet ikke hvordan prisene er for sånt i Sverige dessverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...