Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 har dere tenkt å gi pappan en fødselsgave? samboeren min spør ofte om hva jeg øsnker meg...men jeg ønsker egentlig å heller gi noe til han, som har hjulpet meg så mye i dette svangerskapet..men hva?????????????
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 har ikke tenkt på noe gave.. Hører det er en del her inne som snakker om det. Vi er vel enige om at den største gaven er gullet som er inni magen:) Jeg vil ikke ha noe gave fra sambo iallefall, men det er oss da:)
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 jeg velger å ikke kjøpe noe til mannen min, men det er mest fordi han har bursdag i oktober (og jeg termin i sept), så flesker heller da til med en xtra fin bursdagsgave:) skal kjøpe klokke til han! det kan jo også være en idé til pappa-gave!??
MissBenz Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg har tengt å gi enten playstation 3 m/tilbehør eller en bærbar pc til pappagave =)
Maria&Casper Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Skikkelig så du skal fleske til med dyr pappagave da missbenz..
BabyV Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Og her i huset er det kjøpt inn en Xbox til pappan. Funderte først på å kjøpe et speilreflekskamera, men dette er ganske dyrt så jeg tenkte å forslå for pappan at vi kjøper dette til oss selv i bryllupsgave istedenfor.
mari.a Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 hehe...nei kommer nok ikke til å kjøpe noe stort -kanskje en liten oppmerksomhet...men playstation/xbox ol vil jeg helst slippe å ha i huset så lenge som mulig..
Bdancer Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Jeg tviler på at samboeren min vet om denne tradisjonen, så tror neppe jeg får noe fødselsgave selv... Har ikke tenkt å kjøpe noe til han, han har fått en del småting med en gang vi ble gravide. Pappabok, "snart pappa-pins" o.l.
Endelig snart 2 Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Jeg hintet veldig før vi fikk nummer 1 om at jeg ville ha gave. Tror han hadde kjøpt noe samme hva. Fikk et smykke, som jeg hadde ønsket meg lenge (var ikke veldig dyrt) og en dags spa. Det var kjempe deilig. Kjøpte ikke noe til han, men det skal jeg gjøre nå. Han er ikke smykke person så jeg må satse på noe gutteting. Vi har tidligere i sommer snakket om å kjøpe vinskap så kanskje jeg kjøper det til han. Det er jo han som drikker vin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå