Sunniva78 har to små Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Liker begge navnene godt:-)
mamma.85 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 ja, jeg tror jeg heller mer mot Mathilde.. tenker at om vi velger Mia så må henne ha et dobbelt navn? vet ikke om vi får jente en gang da:)
Baby nr3 ombord Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Hvorfor ikke begge? Mia Mathilde høres jo kjempe fint ut:) begge navnene er kjempe fine, og Mia funker kjempe bra sammens med mange navn:)
mamma.85 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 hmmmm :) det var jo egentgli veldig søtt da!! smart du=)
Baby nr3 ombord Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Når jeg tenkte på jentenavn før jeg fikk vite at jeg venter en gutt så var innom tanken Mia Miranda:) Syns det går fint ann selv om begge navnene begynner på M og slutter på A!! Høres faktisk fint ut! Mathilde på slutten også! Mia Mathilde, det høres fint ut når man sier det Har du fått vite kjønnet?
mamma.85 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 hehe,nei har har ikke det! men fantaserer bare litt om dagen rundt navn! synes det er veldig vanskelig å finne guttenavn derfor trylelr jeg litt med jente navn:) så hvis du har noen fine gutenavn vil jeg gjerne høre:)
Baby nr3 ombord Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Elander, Leander, Iben/Ruben, Nikolay, William, Patrick Nathaniel, Alexander, Jonathan, Mateus Adrian Der er iallefall noen fine guttenavn:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Begge navnene var fine, men liker best Mia (liker korte navn)
Gothic Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Må bli Mia, synes ikke noe om Mathilde!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Jeg synes også begge navnene er fine ) Men heller mer mot Mathilde. Sikkert fordi jeg liker Mathea så godt. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå