L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 jeg er helt tom for ideer... Skal lage sauen sine muffinser, men må ha minimum en kake til. Men hvilken da? Hadde vært supert om den passet til rund form:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 tenkte jeg skulle lage en annen siden muffisene er med sjokolade:)
*Smiley* Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Verdens beste er faktisk ganske lett kake å lage.Og veldig good:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 har du oppskriften?=) den er kjempe god ja, men har aldri laget den før!
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 eplekake.. jeg pleier å bruke en pose med muffinsmix, også bruker jeg masse epler (hvertfall 5-6 stk, gjerne fler) og legger epler i 2 lag, ikke bare ett som er vanlig.. så strør jeg på litt sukker og kanel, og steiker i ovnen (ca 20 min)
Fabelaktiv Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Mitt forsøk på sauens muffins ble katastrofe.. krydderkake er yummy og enkelt - søk på det på nettet!!
3 skatter ute:) Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Verdens beste 150 gr margarin 150 gr sukker Røres hvitt Tilsett: 5 eggeplommer (en om gangen) 150 gr hvetemel 1 ts bakepulver 4 ss melk Fordel i langpanna Marengs 5 eggehviter 200 gr sukker Piskes stivt Bre over bunnen Strø 50 gr hakkede mandler over Stek ved 175 °C i ca 20 minutt Vaniljefyll 3 dl h-melk 4 ts vaniljesukker 3 ts sukker 1 1/2 ss hvete mel 1 egg Pisk godt sammen, kok opp under omrøring. Avkjøl. Tilsett en boks pisket fløte. Del kaken i to, bre fyll utover halve kaken. Legg andre halvdelen oppå.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2007 tusen takk både for oppskrift og tips jenter:=) her skal det bakes:)
*Smiley* Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Et lite tips til verdens beste.Man klan kjøpe ferdig vaniljekrem på butikken.Piske litt fløte til krem og blande dette sammen..Veldig enkelt.Så blir kremen fluffy Noen bruker romkrem istedet for vanilje også.Smak og behag.Vanilje er mildere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå