Gå til innhold

hvitt skum aktig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ganger etter jeg har vært på do å tissa, har jeg litt sånn hvitt skum aktig kremete ting på dopapiret etter tørk.. dere lurer kanksje på hvorfor jeg ser på papiret etter jeg har tissa..hehe.. er fordi jeg er erdd for at det skal være noe blod siden jeg har mistet en gang tidligere!

er det noen som vet hva dette hvite rare er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke bare sopp da? da kan man jo få litt merklig konsistens på utfloden.

Selv så merker jeg bare sopp sånn for jeg klør aldri av det.

Skrevet

hmmm... sopp?? tror du det?? jeg klør jo ikke i det hele tatt!.. nå ble jeg overrasket..

Skrevet

Jeg har også sånn innimellom. Trodde det bare var utfloden som forandra seg når man var gravid jeg! Hmmm... Har jo hatt sopp flere ganger tidligere og det klør som f....

Men utfloden min forandrer seg nesten daglig. Fra hvit,skummende. Til lysegulaktig og slimete...

Blei litt ekkelt detta... :P

Skrevet

det er akkurat slik det er med meg også! har hørt at sopp klør som bare rakkern..

foreløpig tenker jeg at det bare er utfloden :)

Skrevet

jeg får sopp veldig ofte, litt overfølsom for forandringer... men jeg klør aldri. det er litt forskjellig fra person til person.

Jeg bruker sånn gele ting fra laktal eller hva det heter, den er veldig effektiv på meg og fjerner det etter jeg har tatt det 2 ganger.

Skrevet

hvordan merker du at du har sopp om du ikke klør?

Skrevet

jeg merker det på mye utflod, og har jo fått beskjed et par ganger på gu..uten at jeg har hatt anelse. men det er jo ikke farlig, så er det ikke plagsomt trenger man jo ikke å gjøre noe. jeg føler meg lite fresh med mye utflod så derfor tar jeg sånne lactal ting..

Skrevet

ja, det skjønner jeg :) er heldigvis ikke plaget med mye i det hele tatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...