Tamline Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Ei venninne av meg skal selge vogna si. Den er brukt i kun 2,5 mnd!! http://finn.no/finn/myprofile/editad?finnkode=10927628
Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Sikker på at det ikke er din vogn? Siden du er innlogget liksom?
Tamline Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 hehe, ja jeg er sikker på det:) hvorfor skulle jeg skrive at det var min venninnes vogn hvis det var min? Mener du at jeg er innlogget her, eller på finn.no? Venninna mi satt ved siden av meg da jeg la ut dette...så det er hun som er pålogga finn.no...jaja, det er nå alt dere skal leke detektiv med her inne...
minst Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Men man kommer ikke til vognen, bare til innloggingsside. Så var ikke så mye detektiv man måtte leke,
Tamline Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Okei, da funket det ikke med link da... Prøv finn-koden:) 10927628
Tamline Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 og hvis du ser på finn-annonsen, så kommer hun fra Inderøy. Ser du på profilen min, så ser du at jeg fra Levanger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå