linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg er så utrolig glad (og overrasket) over å ha kommet så langt. Har værtsengeliggende i nesten 12uker nå, og det merkes godt på kroppen. Men spiller liten rolle, jeg har greid å komme meg til uke 34, fantastisk! Har hatt mye kynnere denne uken, og magen har vært spent de 4 siste dagene. Følt meg usikker på om det er noe på gang, men nå er jeg jo kommet hit . Skal ha en undersøkelse i morgen, og mulig jeg da får beskjed om at jeg får lov til å bevege meg mer. Selvom jeg har min tvil, 4 og 1/2 uke siden livmorhalsen min var 2-3mm og legen kunne se vannhinna, tror ikke morgendagens kontroll kommer til å se så bra ut. Men likevel, uke 34 !!! Det var min ukes oppdatering for de som bryr seg/ har fulgt med
camor Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 så bra for dere! stor klem fra lille guba 9 uker før termin men frisk som en fisk
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Hipp hurra!!! :) Jeg heier på deg! Bra innsats!
¤ my precious ¤ Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Kjempe bra! Dette kommer til å gå så fint :-D Fortsatt lykke til og *klem*
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Så heldig du er og ikke minst flink:) dette skal nok gå bra skal du se. Selv fødte jeg i uke 29 + 6, dattern min har det veldig bra. Lykke til på undersøkelsen i morgen;)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Undersøkelsen i dag viste ca 1cm åpning, men vannblæra er ikke bukende, så godt nytt egentlig! Er i dag i uke 34+1, jenta ble i dag målt til ca 2500gram, en stor jente Jeg skal prøve å bevege meg mer nå, og er ting uforandret neste uke kommer jeg hjem. En så uvirkelig tanke, at jeg tørr ikke helt å tro det! Noen her inne med erfaringer å gå med åpning over tid (babyens hode hviler ikke direkte på åpningen) ? Takk for hyggelige lykke ønskninger, vil gjerne høre andres historier da det gjelder å gå med kraftig forkortet livmorhals og åpning!
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Må bare si gratulerer Har ingen erfaring, men mener å ha lest at man kan gå med inntil 3 cm åpning i lang tid. Mulig jeg tar feil altså. Ville egentlig bare gratulere deg så mye, og håper du nå får en fin siste tid i svangerskapet ditt. Skal se du får ei sterk jente etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå