Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg leste det innlegget om hun som ikke skjønner seg på de joggedressmammaene. For det første må jeg si meg enig. For det andre var det veldig mange gravide som tok seg nær av det og trodde hun snakket om gravide, men hun skrev jo"mammaer".....det vil si etter fødsel. Og veldig mange som skrev at de ikke får på seg annet enn joggedress. LØGNERE. Jeg er 180 høy og snart 100 kg. og det er ikke vanskelig å finne fine klær om man er stor. Det er viljen det står på. Ellers så har de store pene klær som ikke absolutt trenger å være siste mote, men tidløse pene klær. De kan være behagelige og. Strømpebukse og skjørt er begahelig og pent. De som er i forsvarsposisjon i det andre innlegget; om at de er pene i joggedress, kanskje de burde forstå at det ikke er hovedsaklig de det gjelder, men de i stygge joggedresser m kne og fett hår. Hva er det med dere folkens.....???? Glad jeg føler meg vel selv om jeg er stor og at klærne mine passer til de fleste anledninger; ikke koster de så mye som en adidasdress heller.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 hei =) er enig med deg jeg også, folk kan godt kle seg skikkelig så lenge man er ute blandt folk. Så lenge man kan gå med joggis når man er hjemme etter fødsel, og på slutten av svangerskapet =) for ingen skal få fortelle meg hva jeg skal kle på meg i mitt eget hus altså... hehe ... men når jeg skal ut kommer jeg nok til å ta på meg skikkelige klær. det prøver jeg på nå også, selv om det av og til blir sambos gensre fordi jeg ikke gidder kjøpe mammagensre nå rett før termin. men da låner jeg en enkel svart intillsittende genser av han så ser det helt greit ut =) men trives ikke med å gå ut i joggebukse nå heller...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Skjønner ikke hvorfor man skal blande seg sånn i hva alle andre gjør. De som vil stæsje seg, kan vel få gjøre det. Men de som ikke orker eller føler seg vel i "fine" klær, kan få lov å gå i joggedress. Skjønner ikke helt at man skal ha så mye problemer med hva andre gjør. Når det gjelder renslighet er jeg jo enig. Rene klær og kropp er et must.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Ja, det er vel andre klær også .Skjønner jo det.Men når du er høygravid og tung å sliten i kroppenSå er det ikke akkurat å shoppe rundt etter fine tidløseklær og fly inn og ut av prøverom så innmari lett.Blir jo utslitt ved tanken.Jeg har gått opp en del i graviditeten 168 og 94 kg nå..fra 75 kg..Går ikke bare i joggebukser, men det er det eneste jeg syns er behagelig nå.Noen blir jo større enn andre vettu!Og sitter ikke hjemme om dagen i skjørt akkurat..Men syns det var et artig innlegg det med joggedress og mote.Og de fleste skjønte at det var beregnet på mødre med fett hår og knær i joggebuksa!:)He, he.Jeg svarte jeg også.Ikke for å forsvare at jeg går i joggebukser i graviditetenHe, he.Men hva folk går i må jo være deres sak..:)Syns ikke det virket som at så mange tok seg nær av noe jeg da men...Det er masse fine og flotte klær der ute.For alle størrelser..Så løp og kjøp.For de som orker:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Faen og teit. Kan ikke folk gå kledd i hva de vil, uten at arrogante snobber skal ha en eller annen mening om det. Dere som går i joggedress: bare gå kledd som dere vil for min del, jeg har viktigere ting å bekymre meg for.
Fabelaktiv Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Du anonym som mener at rene klær og kropp er et must... er ikke du også da en type snobb som mener noe om hva folk bør gjøre? Folk må da få være møkkete vel? bare de ikke har på adidas så kan de være så rene de vil for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå