Gå til innhold

Er det stygt å være tynn?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke pent å være FOR tynn, på samme måte som det ikke er pent å være FOR tykk.

Har ikke lest tråden du henviser til, men det er hvertfall min mening

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Savner selv å være tynn, men hvert forsøk havarerer hver gang.

Skrevet

det peneste er vel å være slank og litt muskuløs. så lenge man ikke blir radmager så er det pent.

det er stygt å se ut som at man har anoreksia, men det er ikke mange som er så tynne.

Skrevet

Det er ikke pent å ha bare bein som stikker frem overalt.

Syns du vel?

Det er ikke pent at alle knoker på hendene, ribbena++ stikker frem uansett..

Det er å være for tynn.

Men er man tynn me litt "attåt" ++ er jo det bare bra!

Kvinner skal jo ha former..

Skrevet

Er vel min tråd du refererer til. ;-)

Enhver får mene hva som er pent eller ikke, det legger ikke jeg meg opp i. Men jeg er feit, og må desverre gå ned noen kilo. Da vil jeg ha et mål å strekke meg etter som frister. Og da ken jeg ikke med hånden på hjertet si at jeg vil se ut som Jenifer Aniston, Julia Roberts, Celina Middelfart osv. Jeg ønsker å beholde formene mine, se ut som en kvinne i kvinneklær, ikke som en unisex-dukke uten hofte, mage, rumpe og lår.

Personlig syns jeg ikke det er pent med beinpiper som stikker ut over alt. Men det hadde jeg jo ikke tenkt til å si høyt. Samtidig er det ikke pent når folk blir for feite heller, og alt kommer til syvende sist an på to ting: personen inni, og øyet som ser.

Skrevet

Jeg syns det er flott å være tynn. Men når øynene blir sløve, tennene stygge, huden blek, holdningen lut... da er det ikke så pent lenger. Sunn, slank, positiv utstråling og farge i kinna er flottings!!!

Skrevet

Er forskjell på slank tynn og anorektisk tynn.

Faren med å bli for tynn er jo at man blir sende "hengslete" ut. Skuldrene forsvinner og klærne bare henger som en sekk utenpå en beinete kropp. Det synst ikke jeg er noe fint. OG man ser litt for mange eksepler på hollywood kjendiser som har dradd slankingen litt for langt.

Derimot en flott tynn kropp med passe muskler og fin holdning er bare lekkert:D En slik vil jeg ha;)

Skrevet

Kunne ønsket meg en str 36. Noe mindre blir for tynt på min normale kropsbygning. Noen kg igjen

Skrevet

Hva som er pent kommer jo an på øyet som ser...

Skrevet

synes det er mye penere å ha noen kg for mye enn noen for lite!!

men sunt frisk tynn, hvor personen ikke er radmager er jo pent!

Skrevet

Det kommer veldig an på hvordan man er bygget også syns jeg. Om man egentlig er litt sped så ser man anerledes ut som tynn enn en som egentlig har større beinbygging.

Skrevet

Det er ikke pent å være for tynn, heller ikke for tykk. Noen kjendiser ser jo avmagra ut, og det er absolutt ikke pent. A la Victoria Beckham, Nicole Richie ( på sitt verste), Kate Bosworth, Keira Knightly er altfor tynne etter min mening.

Men normal slank er jo bare fint! Men kommer jo an på øyet som ser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...