Gå til innhold

irriterende foreldre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to hunder. en tispe på 1.5 år, og en liten valp på 11 uker.

foreldrene mine har en hannhund på 10 år, som lider av alvorlig seperasjonsangst.

Tispen min er veldig lett påvirkelig av andre hunder, og jeg har unngått at hun står alene med denne hunden, for da begynner hun å bjeffe hun også. valpen min har akkurat begynt å stå alene litt, og han gir ikke et knyst fra seg. slik vil jeg beholde han.

ringte foreldrene mine å hørte om vi skulle spise middag sammen, hvor de foreslo at vi gikk ut. Det hørtes jo koselig ut, og vi takket ja. men da måtte hannhunden deres stå i vår enebolig, slik at han fikk selskap! og det er fullstendig uaktuelt... nummer en har jeg en leietaker som sikkert ikke vil sette stor pris på ustoppelig bjeffing i to timer, og dessuten vil jeg ikke at valpen min skal plukke opp den adferden og bli likedan.

Hannhunden deres er like ille uansett om han står alene eller med andre hunder.

så jeg sa på en fin måte at det går ikke, og spurte om de ikke kunne ha han hjemme hos seg selv i et par timer. de hadde jo faktisk gått ifra han for noen dager siden for å spise ute. men det sa de var fullstendig uaktuelt, ble sure og sinte og sa at hundene mine ikke var velkommen hos dem....

ble utrolig irritert, for de må da forstå at jeg ikke vil at mine hunder skal bli som deres! må si at jeg passer gjerne hannhunden deres om de skal bort i helger osv, men må da tilrettelegge slik at han aldri står alene. dette har skjedd både når de har vært i syden og på sverigetur.

hadde dere også reagert på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...