Mamma&LilleKrølle Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 ....Lurer på forskjellig ang. omskolering, og finner ikke regler og slikt på nettet. Noen som har erfaring?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg har omskolert meg. er utdannet konditor,men pga sykdom måtte jeg omskolere meg. da betalte aetat for skolen. Jeg måtte da først være sykmeldt i 1 år.. så gikk jeg over til yrkesrettet attføring. og mens jeg fikk det gikk jeg på skole. men om det er de samme reglene nå som når jeg ble omskolert vet jeg ikke... står det ingenting på Nav sine sider ?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 se på www.nav.no under yrkes retta attføring, der står det ganske så utfyllende. ellers kan du jo ringe dem på mandag og snakke med de.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg har gått gjennom yrkesrettet attføring og er nå i full jobb igjen. Var sykemeldt i ca. 6 mnd, da vi fant ut at jeg ikke kunne fortsette i min daværende jobb. Tok ca 1 mnd så fikk jeg innvilget attføring og begynte på datakurs, for så og begynne regnskapskurs 6 mnd senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå