Gå til innhold

Hjelp og atter Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er eg 44 år og snart utgått på dato i dette forumet. Skulle ønskt at eg var 10 år yngre, då hadde eg hatt mykje bedre tid til babyprosjektet mitt. Jaja eg får vel berre væra glad for at overgangsalderen ikkje har meldt seg endå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hipp hurra for bursdagen din idag. Stor gratulasjonklem :-) Ikke tenk på alderen din da. Så lenge dere ønsker dere barn er det bare å stå på. Håper dere lykkes snart.

Kos deg med bursdagsfeiring idag.

klem fra

Skrevet

Jeg håper dere lykkes snart !

Ha en fin bursdag :o)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer med dagen,kanskje får du magespire som forsinket

bursdagspresang:)

Skrevet

Hei og grautulerer så mye med dagen. Håper du får en liten spire i fødselsdagsgave.

Skrevet

Hei igjen gratulerer med dagen. Jeg har akkurat kommet hjem fra ferie og begynt å jobbe så nå har vi sjansen til å snakke sammen om ting og tang. Husk at om du er 44 år så er det enda lenge til overgangsalderen setter inn og inntil det skjer så skal vi vel ha både en og to spirer i ovnen. Har du fått crinone og alt tilbehøret? Hvordan går det med babylaginga? Vi jobber med saken men det ser ut som om mensen kommer denne måneden også begynt å spotte litt. Men går på med krum hals neste pp. Klem fra viny

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen. Selv er jeg 41 og skulle nok, som du ønsket meg litt yngre,ja. ....men vi får bare fortsette med jobben vår for den gode sak og trøste oss med at overgangsalderen, den er det lenge til.....

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen som var igår :-)

Stå på videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...