Fia tobarnsmor Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Dere som fikk baby i sommer, og skal ha fler- når skal dere sette igang prøving igjen?
Jeenie Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Fikk i juli, og håper på å få en klaff i mai/juni neste år... Men sånt kan ikke jeg velge da... men er jo lov å håpe...
mamman&lilleprins Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Det blir ivertfall 3-4 år til, hadde en ganske tøff fødsel men samtidig bare ikke lyst til å få fler enda
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Er ikke dette et litt rart spørsmål? Det kommer vel an på hvor lang tid det tar før spiren sitter og så er det 9 mnd etter det :-)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 er ikke dette et litt rart svar????
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 når begynne å prøve er spørsmålet, ikke når kommer babyen
Fia tobarnsmor Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 Anonym- du får lese spørsmålet en gang til tror jeg. Kanskje du forstår det bedre da:-) Glemte å si at vi fikk baby i juni, og skal sette igang prøvingen på nestemann til sommeren.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Beklager! Legger meg helt flat - leste ikke spørsmålet skikkelig og skjønner selvsagt at det ikke var et rart spørsmål men et rart svar fra meg! Hilsen "skamfulle anonym" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå