Stolt mamma=) Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Kan legen se kjønnet på ul i uke 14?
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 tvilsomt jeg var tidlig og lurte på om de kunne se kjønn, det var ikke mulig eller vits i de sier at rundt uke 19 kan de sansynligvis se d så spurte ejg litt seinere, uke 16 tror jg, da tippet de gutt så i uke 20 da var de ikke i tvil, da syntes d godt kommer nok ann på hvordan han ligger, hvor godt apparat de har og hvor flink lege el jordmor til å se Kan jo være da- spør
Stolt mamma=) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 jeg bare mener jeg har hørt noe om at hvis barnet ligger helt riktig til kan de se antydninger til hva det er. Jeg håper på det for skal på ul i morgen=) hehe også er jeg ca tusen lite tålmodig så det beste hadde vært om de kunne se noe=) Spørre må jeg nok uansett;o)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Kan jo hende han SER det, men det er vel litt tidlig å si at det er det det blir? Ser ikke kjønnet ganske likt ut så tidlig da?
Stolt mamma=) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 har ikke peiling, men bare en indikasjon holder for meg altså=)
Sunniva78 har to små Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Jeg tok UL i uke 11, det var 3D. Legen sa at det lignet veeeldig på gutt, og vi kunne selv tydelig se en dings der. Men klart, dette var tidlig, så legen sa at han kunne ta feil, for så tidlig var jenter og gutter veldig like. Bir uansett spennende å se på UL nå snart om det virkelig er en gutt:-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Min venninne fikk vite kjønn på sine tvillinger da de var 13+3 og 13+6. Veldig dyktig gyn hun går til altså, tror ikke det er vanlig så tidlig. =)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Jeg har lest at dersom det blir gutt, så kan man muligens se det så tidlig som 13-14. Jeg skal til ul nå i neste uke, altså uke 14, men jeg vil helst ikke få vite noe før legen kan si helt sikkert hva det blir. Da får jeg heller vente til jeg skal tilbake på ul i uke 18.
Reno Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 det er mulig. Spesialisten jeg var hos i uke 19+4 sa at den perioden det er lettest å se, er mellom uke 17 til 19.
purple Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Fikk ikke sett kjønn i uke 19 engang jeg da....babyen lå krøket med bena. I uke 13 ville ikke legen si noe om kjønn fordi han ikke hadde lov å anta kjønnet så tidlig. Lever i spenning til jeg føder. hehe
7up1980 Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Heisann Nei det er meget tvilsomt. Uansett når du evt får vite kjønnet så ikke stol på det 100 %, for man blir ofte lurt! Jeg fikk vite med min første fødende 17 timer før den kom til verden, og da var jeg atpåtil over tremin at jeg skulle få en gutt. Men neida 17 timer senere kom det ei lita jente. Så tror nok det er noe man skal ta med en klype salt og ta det som kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå