1+1=3 :) Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 I natt våknet jeg av at det rant noe mellom beina. Har enda fire uker igjen til termin og ble veldig usikker på hva dette var for noe. Væsken var helt tyntflytende og jeg vet ikke om det kunne ha vært fostervann? Det var ikke mye, men av en helt annen konsistens enn f.eks. utflod. Har ikke lekket noe mer i dag. Er det noen som har opplevd noe liknende og hva bør jeg i såfall gjøre...?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 sikkert bare noe vannaktig utflod,du hadde merka d visst d var litt av vannet:)
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 er det fostervannet som lekker kommer det nok mere iløpet av dagen,går du med truseinnlegg er det ikke sikkert du merker det så godt hvis det er lite som kommer
1+1=3 :) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 Takker for svar. Jeg går med truseinnlegg, så det kan jo selvfølgelig være at det har kommet mer uten at jeg har merket det. Hvis det nå skulle være fostervann, er det mulig å begynne å lekke litt ukene før fødselen eller betyr det at fødselen nærmer seg...?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Det samme skjedde med meg. Gikk gjenom buksa mens jeg lå på sofaen. Ringte sykehuset og fikk undersøkt om det var fostervann, men det var tynt, tynt utflod. Hvis det skjedde igjen skulle jeg ikke nøle med å kontakte de igjen. Hvis det skjer igjen burde du ringe for å være sikker og at barnet har det bra. Det er det viktigste=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå