Baby 2008 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Når kan man høre hjertelyd? Var sikker på det var rundt uke 12, men dag jeg var hos jordmor 12+2 fant hun den ikke... Ble bekymret jeg da, men vet noen når man BØR høre lyd der inne? Skal til kontroll på fredag, er da 14+1.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Vi var hos jordmor i uke 10, og da fant maskinen hjertelyd, men vi kunne ikke høre den. I uke 12 eller 13 kunne vi høre den Går nok bra
♡ Jersey ♡ Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Da jeg var hos legen i uke 11, sa hun at det var altfor tidlig å høre etter hjertelyd, så hun prøvde ikke engang. Var der nå i uke 17, da hørte jeg den... Tror det er vanlig å ikke høre den i uke 12!!!!
Little P & D Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Legen min sa at han ikke brukte å høre etter hjertelyden før tidligst i uke 15. Og selv om man ikke hører den er det ingen grunn til bekymring:) Når jeg var til legen i uke 15 så fant han hjertelyd, men fikk ikke tatt noen konkret måling fordi jeg var for kort på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå