Mamma2OO5 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg er nødt for å skille de, for slørhalen blir spist på stakkar. Men det jeg da lurer på er om hvor lenge slørhalen tåler å være i en bolle med akvarievann? Vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette jeg...
Lillnita. Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Det kommer jo litt an på hvor stor bolle du har og hvor mange slørhaler du har i den. Men dett er jo mange som har slørhaler i bare en bolle hele tiden da, så så lange man bytter ut vannet med jevne mellomrom så kan den nok være i en bolle til den blir gammel den =)
Hiv o'hoi Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 kampfisken har det bedre i bolle enn det slørhalen har.
Lillnita. Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Ville forresten kanskje vurdert å ta ut kampfisken i steden for Slørhalen, da kampfisken helt sikkert kaster seg over halene på andre fisker som kommer ned i akvariet senere. Kampfisken tåler også godt å bo i bare en bolle.
Mamma2OO5 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 hmmm.... Men da må jeg ta ut vann fra akvariet ikke sant? Herreguuuud, når den er ferdig med å spise på halen, vil den da gå over på kroppen tro?? Skal ikke ha flere sånne slørhaler...
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 kampfiskene tåler mer påkjenning enn en slørhale! tåler bedre temperaturforskjeller osv.. hvis du skal skille dem ville jeg ha tatt ut kampfisken!!
Hiv o'hoi Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 du må ta vann fra akvariet ja.. dilemma.. Trooor ikke den vil gå over til kroppen, da halen er veldig fristende fordi den stikker ut. men man vet jo aldri - kommer helt ann på hvor aggressiv fisken din er. har ikke noe med om den får nok mat eller ei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå