Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Det sies jo at dess mindre sex, dess større mulighet for jente. (Og dess lenger fra el øker sjansen). Stemmer det for dere? Ikke her, jeg hadde sex på el, men venter jente.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Ingen som venter jente her eller;)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Nope, masse sex og jente her. Har ikke troen på det der. Er vel kanskje 50/50 mener jeg
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Lite sex, jente to dager før el og to dager etter el.
Ranveig R Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Ca annankvar dag gjennom den fruktbare perioden både denne gongen og foorige gong. Gut sist, jente no.
mamamaria Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 hm... vi kan faktisk ikke huske å ha hatt sex i det hele tatt rundt den tiden jeg skal ha hatt eggløsning, og mye sex var det hvertfall ikke rundt den tiden, blir jente her. Da jeg fikk første (jente) så planla vi å prøve få barn og hadde masse sex (opptil 2 ganger til dagen ;-) ). Begge guttene som kom etterpå var veldig ønsket, men ikke direkte planlagt og vi hadde nok ikke så mye sex som med hu første, men tydeligvis rundt eggløsningen da, siden jeg allikevel hadde blitt gravid.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Vi hadde mye sex både før og under el og det blir jente på oss. Tror ikke det er like enkelt som at lite sex fører til jente mens mys sex fører til gutt. Det er flere faktorer som spiller inn, og det er ikke alt man kan styre selv. Desssuten skjønner jeg ikke hvorfor det er så mange som er opptatt av det med kjønn heller jeg da.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Lite sex og her kommer en jente:)
Serial mom Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Sex 2 ganger på 6 uker,med en ukes mellomrom,her blir det jente. Hadde vel antagelig EL sånn midt i mellom,har fått 2 terminer som kan stemme med begge dagene,så vet ikke helt hvilken den "satt" på. (nylig hatt både MA og laparoscopi,så mulig at EL ikke var når jeg trodde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå