Gå til innhold

monajenten!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor vet du hva overgangsstønaden er nå?

Du får vell ikke det lengre?

dere har jo bodd lenge sammen nå...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet også hvor mye overgangstønaden er på, og jeg er godt gift ;o))

man kan vel ha generelle allmenkunnsaper uten å måtte heve slik trygd selv eller?

Skrevet

Ikke så vanskelig å sjekke på nav.no vettu.

Du så vel at jeg la ved en link?

Herregud, alt folk skal henge seg opp i...

Skrevet

så... da mottar du ikke dette lengre da eller? dere bor nå sammen "på ordentlig"? :)

Skrevet

Du har da ingenting med om jeg mottar eller ikke mottar, bor sammen med barnefar eller bor alene?

Skrevet

nei.. og du lar jo være å svare også...

innrømmer gjerne at jeg ikke liker at folk lurer systemet.. det er urettferdig mot oss som ikke gjør det. Og det blir litt av et kaos hvis vi alle skulle ha så lite respekt for lover og regler.

så bare lurte på om du var kommet over på den "rette siden"? :)

Skrevet

herregud? er jo sant da.. eller? hvordan ville det blitt hvis alle gjorde dette? og hvorfor skal det være greit at noen gjør det? er jo ikke synd i henne liksom.. kan jo skaffe seg en jobb! det må andre mennesker gjøre..

Skrevet

Og hvordan vet du om jeg er i permisjon, bor alene eller med barnefar?

Jeg hverken utnytter systemet eller snylter, får ikke en krone mer enn jeg har rett på.

Og hvorfor henger du deg opp i akkurat meg, og ikke noen andre?

Hvis du er så jævla interessert i å vite hvordan jeg lever, så send meg en pm så skal du få svar.

Men hvis du er så pysete at du ikke tør å spørre meg direkte, kan du like godt holde kjeft!

Skrevet

enig med monajenten:D måtte bare blande meg:P

Skrevet

har jo fulgt med innpå her da... så da vet jeg jo en del.. du har jo fortalt litt igjennom de siste årene. :)

Skrevet

Vel, det er ihvertfall tydelig at du ikke kjenner meg, for da hadde du ikke sagt det du sier nå.

Slutt å bland deg i ting du ikke har noe med.

Skrevet

ha! du ble ikke lite hissig heller.. :) ingen røyk uten ild? jaja.. nok morro på din bekostning nå.. :) sorry..

Skrevet

Hissig?

Syns ikke noe særlig om at folk blander seg i mitt liv når de ikke har peiling, nei. Tenker du ikke over at jeg faktisk er et menneske som også kan bli såret? Og når folk slenger ut kommentarer om meg og mitt liv som ikke er sant, blir jeg lei meg, og dermed "hissig".

Hvis du har sånt stort behov for å henge meg ut, så syns jeg du bør stå fram med nick og komme med fakta, noe du ikke har.

Skrevet

ja, jeg sa herregud fordi dette strengt tatt ikke er noe du har noe med.

Å anta at monajenten gjør slike ting, og samtidig (om enn ikke direkte) beskylde henne for den slags er jo lite pent gjort...

så ja - herregud!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...