Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde sex med min nye kjæreste for første gang på fredag. dagen etter er jeg veldig sår. det svir når jeg tisser. er rød og har masse utflod. merker en det så fort om man blir smittet av noe? Har ikke turt å si noe til kjæresten min. han har helt panikk nå fordi jeg ikke vil ha noe kontakt med han. har bare sagt jeg trenger litt tid alene. føler meg så ekkel, og det gjør kjempevondt :-(
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 er nok ikk enoe kjønssykdom, kan hende du har sprukket litt, da blir en ofte litt øm der nede, og hvis det var første gangen er de jo derfor og hvis det har gått litt hardt for seg er det jo oxo naturlig:) utflod kommer de tjo en del av etterpå, og hvis han sprutet inni deg er det jo oxo litt sæd som er på vei ut:) så er nok helt normalt:) du kan jo ta en GU til uka så får du jo resultater rimelig fort, men høres ikke ut som no kjønnsykdom:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 tusen takk for svar. Håper virkelig du har rett. synes selv at det er litt rart jeg skulle merke en evt kjønnsykdom så fort. han sprutet inni meg ja, men merker at d er utflod. har aldri hatt så mye utflod noen gang før. den er ganske grålig i farge, men lukter ikke noe. ikke klør det heller, så sopp er d nok ikke. uff, dette er skikkelig pyton.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Eller herpes, ikke spesielt stas det heller...
RundLurt? Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Den dagen du bestemmer deg for å gjøre det, skal du nok få svar på tiltale hvis jeg i det rette humøret du, så pass deg sjæl og ikke YPP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå