Blomsterenglene Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Viss jeg noen gang får ei jente skal henne Hete Thale Adine..=) Synes det er søtt jeg..
Monajenten Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Hihi morsomt, datteren min heter Adine:) Hører ikke så mange som bruker det liksom. Hun heter Adine Sophie da:) Hva med: - Thale Helén - Thale Sofie / Sophie - Thale Marí - Thale Kristín - Thale Marielle - Thale Katrin
Blomsterenglene Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Vil ha Adine etter min oldemor jeg da.. Har heller ikke hørt så mange som heter det.. Thale Isabel Thale Emilie Thale Madelen Thale Michelle Thale Andrea Thale Adele Thale Adelen Thale Aleksandra Thale Veronica Thale Marie Thale Iselin Thale Rebecca Thale Christine Thale passer jo til nesten alt..
IBO<3 Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Tale Marie Tale Sofie Tale Helene Tale kristine Tale Evita Tale Adele
wirre;o) Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 thale egidia thale berentine thale elvira thale evina thale synøve thale jeremine oookeeeiii... kjente plutselig at dette kanskje er litt annerledes navn... men thale er flott!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Har ikke peiling på hvorfor.. Men tale marie var det første jeg tenkte..=)
Katja Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Tale Marie (kjenner ei som heter det også)
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Tale Irene, Tale Birgitte, Tale Anita eller Tale Anna. Lykke til med navnevalget:). Mvh
It's all about me Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 Trodde Tale var guttenavn jeg , så skulle til å foreslå Leif. Tale Leif, ha ha ha. Sorry.....
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 Hmmm, hva med Tale Trengt..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå