Phobia Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Sønnen min blir 4 år snart og jeg må jo ha med kake eller annet til feiring i barnehagen. Jeg synes det er altfor ofte kakefeiring eller is i barnehagen, er jo alltid noen som har bursdag..... Tenkte å gå foran som et godt eksempel og ta med noe annet enn kake i år - men HVA ???? Bare frukt vi jeg ikke ha, for de er ganske flinke å kutte opp og severe frukt daglig i vår barnehage, så det blir jo så vanlig isåfall.... Tenkte noe mat - men trenger tips !!!! Bør ikke være for tidkrevende eller dyrt - de er 20 unger
Korse76♥ Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg lagde ost og skinke horn til barnehagen - og det var populært! Litt jobb, men det går jo fort når man først er i gang.
sweet dreams Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 send med grandiosa pizza eller pølser i brød.
Piraka Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Sunne muffins kanskje? Søk på det i Google, så dukker det opp mange oppskrifter du kan prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå