=)mamsen=) Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Nei, ikke si det da! itilfellet, hvordan vet du det?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Ser temmelig kvinnelig ut for meg på profilbildet...
Gjest -<<- Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 "Yeah, dude, I'm a lesbian man trapped inside a woman's body."
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Ja, du er en HAn. I går leste jeg innlegget ditt på skravlesiden hvor du skrev bl.a . ...jeg og min kone bla bla bla... Med mindre du er lesbisk da... Men for min del kunne du vært romvesen...har fått litt sans for svarene dine pilen...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Hallo, hun er jo lesbisk.. Noen som ikke har fulgt med i timen her?!
KariMari Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Vel, jeg kjenner ingen IRL her, så det kunne ikke brydd meg mindre. Setter for øvrig pris på pila sine skriveferdigheter og rappe bemerkninger:-) Et krydder herinne.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Nei, det er klart; her inne finnes det ikke en eneste liten lesbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå