En liten mamma Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg har sett meg ut en nydelig kosedress fra MysPlysch som jeg har så lyst å kjøpe til Hedda. Men den er dyr da, iallefall syns jeg det. Så jeg har så lyst å vite at det faktisk er bra kvalitet og at plaggene er så gode og myke som det ser ut på bildene. Noen som har noe fra dette merket som kan si meg om klærne er verdt pengene?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Har ikke men vil veldig gjerne titte, hvor kan jeg se?
Fia tobarnsmor Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 http://www.mamut.com/Barnetrend/subdet86.htm Den overallen på det store bildet du tenker på? Den har jeg lyst på iallefall:-)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Utrolig lekkert barnetøy! *drar frem Visaen*
En liten mamma Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 Det er den rosa jeg kikket på.. Syns den er så nydelig!
En liten mamma Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 http://www.mamut.com/Barnetrend/subdet86.htm Skulle liksom ha med linken da... Den rosa på stort bilde som sagt!
En liten mamma Skrevet 2. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2007 Og det var visst samme link som Fiona hadde lagt ut. Så da ser vi på samme dressen ja,Fiona!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 hei. har akkurat kjøpt en overall og to bodyer. fikk de for noen dager siden så har bare rukket å vaske de, å nå henger de til tørk. men første inntrykket er veldig bra. de er myke og virker varme. har kjempe lyst å bestille den overallen med hette... blir vel å gjøre det før vi skal til fotograf ;o)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 hm, mente har kjøpt hengslebukse å ønsker meg overall i brun )
En liten mamma Skrevet 2. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2007 Da blir det nok til at jeg kjøper den dressen -ser helt fantastisk ut!
sirkelkatten Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Jeg har kjøpt endel av disse klærne, de er kjempefine! Bodyene er de beste jeg noengang har kjøpt, tøyelige og myke. Har også denne dressen med hette og hengslebukse, og vanlig bukse - må si jeg er veldig fornøyd. Klærne er sååå kule Har ikke hatt de så lenge og derfor ikke fått sjekket hvor godt de tåler å bli vasket.....
Heihvordetgår Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 De var jo så fine, og så kjempedeilige ut. Hvor bestiller dere disse klärne fra? Fikk bare opp bildet, ingen nettbutikk. Sökte selv på nettet, men fant bare svenske nettsider, og da må man jo betale toll i tillegg.
cec26 Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Hei:) jeg har både body og den brune dressen... kjempe fine, og god kvalitet:) kjøpte det igjennom barnetrend sin nettbutikk:) rask levering også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå