Klar for en liten en =) Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Flere enn meg som har EL på onsdag og IKM den 21??
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 har også el på onsdag (tror jeg da, hehe) og har ikm 19. men dessverre så skal jeg reise bort den 4 og tilbake den 5 så jeg har ikke så mye håp:( Første pp og alt, så får vi ikke prøvd skikkelig en gang!
Klar for en liten en =) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 tja. sex trenger jo ikke å ta såå veeeldig lang tid! Og sæd lever ca 1uke "inni" deg, så du kan trygt ha sex på tirsdag og bare ha bena høyt opp og et par puter under rumpa!! =)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Hehe, ikke alltod spermen lever så lenge, det normale er 2-3 dager. men jeg vil ha premiespermen! Den som svømmer fort som f rett i egget og befrukter det, hihi. Ikke den daffe slitne spermen som har levd i håpet lenge og som kreperer i det egget kommer *ler* neida, vi håper på det beste, men blir som sagt overrasket om det klaffer;-)
Klar for en liten en =) Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 jeg skal hoppe skikkelig på min på onsdag!! hehe...
jentahans Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 heihei, jeg har el i morgen (tror jeg) og ikm 19 sept. Nå skal det gå i boks altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå