fyttikatta Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Er det flere enn meg som har mer enn en biomor å forholde seg til? Hvordan takler dere dette?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Nei heldigvis ikke... Hvor mange har du om jeg tør spørre?
fyttikatta Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 To den ene er mor til en 9 åring og den andre er mor til to tenåringer. Vi har heldigvis ingen felles. Jeg har 3 og har stemor til disse tre. Niåringens mor er et mareritt i forhold til samvær og mor til tenåringene er et mareritt i forhold til økonomi. Grøss og gru
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Uff, ja den der hørtes jammen ikke lett ut. Man får vel være glad for at man tross alt bare har 1 å slite med når man leser slikt. Hvordan er stemoren til barna dine? er hun grei, eller er det konflikter der også?
fyttikatta Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 Det var tøft i starten med stemor til mine barn.Men jeg skjønte etter en stund at ville jeg ha samvær for ungene så måtte jeg svelge noen kameler. Jeg måtte stole på at far og stemor taklet å være samværsforeldre, men det tøffeste var når alle barna (stemors sine) hadde vært på handle runde på lørdagen med sine barn så hadde ikke mine fått noe som helst. Syns stemor kunne ha gjort dette de lørdagene mine barn ikke var hos dem, men det var slik de gjorde det og da måtte jeg bare forklare ungene at det er forskjeller i verden, ikke bare i samværsfamilien. Etter hvert så fant jeg ut at jeg ikke orket å bråke om bagateller og da jenket det hele seg. Det har gått 10 år så nå går det på skinner. Det rare med mine biomødre er at niåringens mor har vært stemor til tenåringene. Hun tålte ikke synet på guttenes biomor og krevde ingen kontakt mellom seg og biomor. Niåringens mor lagde bråk for alt overfor guttenes mor. Idag har hun stemor til sin datter (meg ) og lager det samme halvete som da bare med motsatt fortegn. Hun burde ha lært , men neida nå er det hennes datter som skal ha førsteretten i alt. Jeg forstår ikke slikt , jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå