Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 I går bestilte vi vogna Imotion fra xAdventure. Noen som har gode/dårlige erfaringer med den? Link under http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=1362&category_id=dcae7 91d3662befdfb326ae1fca64d0c& Så kjøpte jeg Weleda (eller noe) svangerskapsolje for å forebygge strekkmerker. Er 21+6 og har ikke fått noen, men greit å prøve. Noen som har den og kan fortelle om den virker?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Ingen peiling på vogna, men weledaoljen brukte jeg en flaske eller vel så det av til førstemann, har strekkmerker likevel, jeg! Det skal sies at det var nok ikke hver dag, men innimellom - mannen min syntes jo også det var veldig koselig å smøre inn magen av og til. Nå smører jeg meg inn med babyolje for å slippe å bli tørr og sprukken... men strekkmerkene kommer nok uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå