Gå til innhold

To spørsmål!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går bestilte vi vogna Imotion fra xAdventure. Noen som har gode/dårlige erfaringer med den? Link under :P

 

http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=1362&category_id=dcae7 91d3662befdfb326ae1fca64d0c&

 

 

 

Så kjøpte jeg Weleda (eller noe) svangerskapsolje for å forebygge strekkmerker. Er 21+6 og har ikke fått noen, men greit å prøve.

Noen som har den og kan fortelle om den virker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen peiling på vogna, men weledaoljen brukte jeg en flaske eller vel så det av til førstemann, har strekkmerker likevel, jeg! Det skal sies at det var nok ikke hver dag, men innimellom - mannen min syntes jo også det var veldig koselig å smøre inn magen av og til.

 

Nå smører jeg meg inn med babyolje for å slippe å bli tørr og sprukken... men strekkmerkene kommer nok uansett...

Skrevet

Ok :P

 

Flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...