Gå til innhold

To spørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går bestilte vi vogna Imotion fra xAdventure. Noen som har gode/dårlige erfaringer med den? Link under :P

http://shop.babybest.no/?page=shop/flypage&product_id=1362&category_id=dcae791d3662befdfb326ae1fca64d0c&

Så kjøpte jeg Weleda (eller noe) svangerskapsolje for å forebygge strekkmerker. Er 21+6 og har ikke fått noen, men greit å prøve.

Noen som har den og kan fortelle om den virker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring med vogn/bestillingssted..

Ingen erfaring med strekkmerkeolja..

-MEN i samme serie som strekkmerkeolja, så finnes en fødselsforberedende olje (til å smøre mellomkjøttet med), og jeg fikk bare noen bittesmå rifter sist.. Liker å tro at det er olja sin skyld ;o)

Skrevet

Oki! :P

Tenkte å kjøpe den etter hvert :P

Noen andre??

Skrevet

Dytt :P

Skrevet

må bare si at det var en veldig fin vogn! var ikke så dyr heller den!

Skrevet

Har vært i butikken og prøvd den vogna jeg, kjempelett å trille og virker som den er veldig lett å få med seg i bil også.. Har veldig lyst på den, men i og med at jeg har en simo kombivogn stående, så ser jeg ikke vitsen med å kjøpe en til vogn.. Den vogna er kjempefin i rød og lys blå også :)

Skrevet

Ja, liker den veldig godt selv! :D Men jeg personlig likte ikke så godt den i rød :P Vil heller ha svart meg grå inni :P

Skrevet

vel har brukt den olja som du referer til sammen med diverse andre kremer..:) Har enda ikke fått strekkmerker (***bank i bordet***) men kan vel hende at de kommer nå mot slutten.

er 36+6...

Skrevet

Men det er godt å høre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...