Gå til innhold

HJELP MEG NOEN!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

permisjons tiden min går snart ut, jeg har ikke noe jobb og gå tilbake til men er utdannet hjelpepleier, problemet er at jeg virkelig ikke vil ut i jobb igjen!! har ikke økonomi til og gå hjemme uten inntekt, noen som vet åssen det er å jobbe hjemme? er dette noe som er lønnsomt og er det veldig vansklig å få til??

vær så snill og hjelp meg blir får skikkelig angst av tanken på at gå ut i jobb igjen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg sammen! For en arbeidsmoral ....

Skrevet

la ikke inn dette innlegget for og få kjeft fra en anonym, har så lyst og gå hjemme med barna mine og lurer på hvis noen har erfaring med jobb hjemme. hvis du ikke har noe bedre og skrive anonym så trenger du ikke og svare på inlegg!!

Skrevet

Kontakt arbeidskontoret.Kanskje de kan hjelpe.Det finnes telefonsalg fks...Men...Er dette kan gjøre et menneske glad???

Skrevet

Det finnes ting du kan gjøre hjemmefra, men selv om du jobber hjemme er det ikke mye du kan regne med å få gjort om du skal passe barn samtidig, det begynner jeg å få mye erfaring fra nå. Jeg driver gård og det er nesten håpløst å få gjort papirarbeid eller sitte i telefonen med unger som krever oppmerksomhet samtidig.

Alternativet er jo å få seg en kvelds eller nattejobb. Da kan du jobbe mens ungene sover.

Skrevet

Eller er det jo selvfølgelig en mulighet å starte som dagmamma eller å ha fammiliebarnehage hjeme hos dere.

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at du ønsker å være hjemme med barna dine.. Det ønsker jeg også , men jeg er i full jobb (100%) på dagtid fordi jeg ikke har noe annet valg .. Men du som er hjelpepleier , kan ikke du prøve å få noen nattevakter f.eks ? Da har du inntekt samtidig som du kan være hjemme på dagtid eller at du evt er dagmamma ? Det å ønske å være hjemme med barna har ingenting med arbeidsmoral å gjøre, synes nå jeg ,da .. Jeg vet om mange som jobber fordi de må og det de ønsker seg mest av alt , er å være hjemme med barna sine.

Skrevet

Ellers så får du begynne å studere på nettet. Noe du kunne tenkt deg? Da får du stipend (evnt. lån) + evnt. kontantsstøtte og barnetrygd. Vet ikke hvor mye du trenger for å klare deg jeg men;)

Skrevet

Det å gå nattevakter for så å skulle være hjemme med barn på dagtid er kanskje ikke den beste løsningen. Du må jo sove selv også etter endt nattevakt, og det er ikke så lett å få til da. Hva med å prøve med Home-parties? Er jo mange som gjør det og tjener en del. Vet jo ikke hvor mye du er avhengig av å tjene inn hver mnd. ,men det er en mulighet. Da kan du være hjemme på dagen og jobbe noen kvelder i uka, samtidig kan du dra inn litt på kontantstøtte. Går jo også ann da og ha ett dagbarn i tillegg.

Uansett håper jeg du finner en god løsning som funker for deg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...