Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 permisjons tiden min går snart ut, jeg har ikke noe jobb og gå tilbake til men er utdannet hjelpepleier, problemet er at jeg virkelig ikke vil ut i jobb igjen!! har ikke økonomi til og gå hjemme uten inntekt, noen som vet åssen det er å jobbe hjemme? er dette noe som er lønnsomt og er det veldig vansklig å få til?? vær så snill og hjelp meg blir får skikkelig angst av tanken på at gå ut i jobb igjen
babyandme Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Råder deg til å ta en prat med trygdekontoret eller likningskontoret, de kan sikkert hjelpe deg til å finne en god løsning.. men ellers finnes det jo jobber der man jobber hjemmefra med flexitid..f.eks salg av produkt over nett eller via tlf. Eller være dagmamma, og ha det hos deg.. nå vet jeg ikke om du er alenemamma eller har en mann(i arb.) men finnes nok en løsning på dette skal du se..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Takk for svar har en mann i full jobb men tjener for lite for og kunne forsørge 4 st
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå