Gå til innhold

tårer tårer tårer tårer

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir sprø.. jeg sitter å skriker hele tiden nesten, føles det ut som. annenhver dag kommer tanken om at jeg ikke klarer mer, at jeg ikke er en god mamma, at jeg ikke får til en dritt.. jeg er helt utpå jordet. vetta faen hva som skjer. har jo ingen grunn til å være sånn her. føler meg som en tulling..ååå!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er i en depresjon, kanskje det hjelper å kontakte fastlege, psykiatrisk sykepleier eller psykolog? Det kan være greit å ha noen å snakke med når det er sånn. Det er ikke sikkert det er så mye som skal til for å forandre på ting.

Er ikke så greit når det er sånn verken for deg eller de rundt deg. Finn noen å snakk med selv om det ikke er lett du:)

Skrevet

Hei hei.. Så inne på profilen din at du var alene mamma.. Har du noen som kan avlaste deg litt, slik at du kan få tatt deg inn igjen? Ikke bra å ha det sånn rundt ett lite barn.. Du kan jo også ta kontakt med helsestasjonen, de er der for å hjelpe deg.. Og ikke nøl med å ta kontakt, for dette er ikke sunt for hverken deg eller den lille..

Håper at det snart ordner seg for deg..

Klem

Skrevet

hm..

Er det ikke noe som har skjedd nå eller tidligere som gjør at du har det sånn her?

Har du ikke en venninne du kan snakke med om dette? Det pleier å hjelpe veldig å få satt ord på ting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...