Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Min lille prinsesse på 2 1/2 uke lager masse lyder om nettene/når hun skal sove. Hun grynter, smågråter, veiver med armer, hikker, piper, 'knegger' osv. Dette er gjerne etter hun har spist om nettene og vi prøver å få henne til å sovne igjen. Er dette noe vi bare skal overse (hun sovner som regel etter en stund)? Eller bør vi ta henne opp? Vi tar henne selvfølgelig opp når hun begynner å gråte skikkelig! Virker ikke som om det plager henne så mye (kanskje hun drømmer?), men jeg synes synd på henne - er redd hun har det vondt osv.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Har hun fått til å rape skikkelig etter hun har spist? D samme skjer nemlig her når jeg ikke har fått snuppa til å rape skjønner du..har litt problemer m å få henne til å rape etter hun har spist om natten, og da skjer akkurat d som du beskriver...hvis jeg da tar henne opp igjen og får henne til å rape, pleier hun å roe seg og sovner dypt og godt etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå