Gå til innhold

Urolig jente om nettene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille prinsesse på 2 1/2 uke lager masse lyder om nettene/når hun skal sove.

Hun grynter, smågråter, veiver med armer, hikker, piper, 'knegger' osv.

Dette er gjerne etter hun har spist om nettene og vi prøver å få henne til å sovne igjen.

 

Er dette noe vi bare skal overse (hun sovner som regel etter en stund)? Eller bør vi ta henne opp?

Vi tar henne selvfølgelig opp når hun begynner å gråte skikkelig!

 

Virker ikke som om det plager henne så mye (kanskje hun drømmer?), men jeg synes synd på henne - er redd hun har det vondt osv.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun fått til å rape skikkelig etter hun har spist? D samme skjer nemlig her når jeg ikke har fått snuppa til å rape skjønner du..har litt problemer m å få henne til å rape etter hun har spist om natten, og da skjer akkurat d som du beskriver...hvis jeg da tar henne opp igjen og får henne til å rape, pleier hun å roe seg og sovner dypt og godt etterpå... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...