Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Husker ikke ordrett nicket ditt, var noe symboler og ting og...men..ja, nok om det! Så gøy at du er her inne! Prøver på nr 2 dere også? Vi fikk jo relativt likt første gang, husker jo vi var gravide samtidig sist. Kanskje vi får det til samtidig nå og? Lov å håpe...hehe. Lykke til!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hei, er du her og? Artig å treffe jenter fra sist jeg var gravid her inne. Håper det klaffer for oss alle så går vi gravide sammen neste gang og! :-)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Næmmen, hei! Så artig! Kanskje vi slår følge alle sammen )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Hey:) Jada, vi er prøvere! Håper spira sitter snart, har prøvd en stund allerede vi;) Lykke til dere andre også
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Jeg er veldig uregelmessig, men om ca 14 dager eller no!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Til tider litt uregelmessig, så neste ikm blir mellom 22 og 27 sept. Men prøver å ikke henge meg så mye opp i pp'er og ikmdatoer osv. Selvfølgelig vil jeg jo ikke bli overrasket av tante rød midt på dagen på jobb, uten bind eller tamponger, så _litt_ peiling må jeg jo ha, men prøver å ha en noe mer avslappet holdning denne gangen enn første gang. Skjer det så skjer det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå