nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hva vil barselhotell si egentlig? Får man da alenerom/ familierom, der faren også kan bo? Må man klare seg helt alene uten så mye hjelp fra jordmødre? Hva er i såfall vits med å være her, kan man ikke likse godt dra hjem til seg selv? Håper noen kan hjelpe litt..
adelia*termin 18/10* Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg bodde på barseloftet på haukeland.. det er rett og slett et hotelrom egentlig.. likte meg godt. Jeg fikk god hjelp syntes jeg. er bare å ringe så kommer de.. Mannen kunne bo der for 200 kr natten. maten var også god.... Ikke er det besøkstider heller, så man kan ta i mor besøk når man ønsker....
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jeg lå også på Barselloftet på Haukeland. Håper jeg får ligge der med en eventuell nr 2 også.. Samtidig som man fikk tid og plass til å være alene og bli kjent med den lile, så hadde man kvalifiserte barnepleiere i umiddelbar nærhet og det gav en veldig trygg følelse, synest iallefall jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå