=Mina min og mej= Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 hvordan blir ungene og hva gjør man? hvorfor skjer det?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 hoster - høres ut som bjeff. kan bli blålige i ansiktet beste er å åpne vinduet, holde de mot lufta, elelr ta de ut på veranda etc. eventuelt inn på badet og sette dusj med varmt vann på fullt - pga dampen. hjelper det ikke, skald e til lege
pøber´n & je Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Ikke bruk varm damp, kan gjøre det vondt verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå